dimarts, 21 de febrer del 2012

La mes fashion del raval ....

FELICITATS ELISA !!


4 comentaris:

elisa ha dit...

jajajajajaja!!! qui no em conegui no sé que pensarà,.. però a veure, el el Mac, es que és bonicccc de la muerte ehhh? i imprescindible per ser il·lustradora!
El casc rum rum s'ha de portar o et multen els xungos. IMPORTANT les munich, siiii molt! un bici...ja em podrien fer clienta vip.
Ni gafapastes ni sense...així estic (potser he d'anar més per Gracia) jejejeje...
Von Trier... després de la última que vaig veure, estic descansant...però tornaré...
La veïna... ai la veïna xunga (dissabte veurà qui es més xunga,jiji)
I la llibreta ha de ser moderna així els dibuixos queden més fashion!!
L'has clavat! moltes gràcies! m'encanta!!!

Álvaro ha dit...

Ei, ei, ei... falta la nevera!!!

Elisa Bernat ha dit...

ai la nevera... algun dia Álvaro.. jajaja...

Imma ha dit...

Ei, que bo!ara conec una mica més a l'Elisa!Lurdes, molt gràfic!felicitats a les dues!una per l'aniversari i l'altre per l'espontaneitat del dibuix!

Lu, merci pel comentari al meu blog!;)

Una abraçada i a seguir dibuixant!espero que tot vagi anant bé!Jo m'he apuntat a un altre curs de la Mariona i la Rebe!;)això sí que és un vici!!!!;)